Verzenden & retourneren
Onvoorziene omstandigheden voorbehouden:
Orders worden in de meeste gevallen binnen een werkdag verzonden en soms zelfs dezelfde dag al. We proberen ten allen tijden binnen uiterlijk 2 werkdagen te verzenden.
Na verzending, hiervan ontvangt u automatisch bericht op uw e-mail via de pakketdienst DPD en levert de pakketdienst vrijwel altijd de volgende dag. Orders die we verzenden op vrijdag worden door ons altijd aangemaakt als zaterdag-levering.
De track-and-trace die u per e-mail ontvangt van de pakketdienst is zeer belangrijk. Snoepdiscounter is de verzendende partij, DPD is de externe partij (vervoerder) die bij u levert.
Als er zich bijzonderheden voordoen in de voortgang van uw pakket welke u volgt via de site van DPD en u meent dat er iets mis gaat dan is het raadzaam om zsm contact op te nemen met de pakketdienst.
Omdat Snoepdiscounter geen enkel inzicht heeft in het logistieke proces van de externe pakketdienst, kunnen wij derhalve geen vragen beantwoorden over de status van uw zending nadat wij deze verzonden hebben. Vanaf dat moment is het pakket in de zorg van de pakketdienst.
Uiteraard zijn wij altijd stand-by voor gevallen waarin u niet verder komt met de pakketdienst. Wij dienen dan mede namens u een schriftelijk verzoek in om duidelijkheid te verkrijgen. Wij hebben geen ‘hotline’ met de pakketdienst dus het is ook zeker niet sneller. Het is extra.
Verzendkosten:
De verzendkosten voor Nederland en België zijn € 6,95 verzending per DPD met track and trace. GEEN VERZENDKOSTEN voor bestellingen vanaf € 55 voor Nederland en Belgie! Mooier kunnen we het niet maken.
Zeggen waar het op staat en duidelijkheid boven alles:
RETOURNEREN VAN BESTELDE ARTIKLEN IS NIET MOGELIJK.
Om teleurstelling bij u en bij ons te voorkomen willen wij vragen om goed na te denken over uw aankoop voordat u gaat afrekenen. Onze systemen zijn geautomatiseerd, zoals dat gaat met een moderne webshop, en dat is gericht op een snelle en efficiënte verwerking van de bestellingen. U kunt zo vaak producten aan uw winkelwagentje toevoegen (of er uit verwijderen) als u wenst. Zodra u echter kiest om de bestelling af te rekenen en vervolgens het betaalscherm doorloopt en afrondt, dan is de order definitief en krijgt u daarvan een schriftelijke bevestiging, inclusief bijbehorende factuur als pdf-bijlage, op het door u opgegeven e-mail adres.
Zodra u de bestelling heeft afgerond, waarvoor wij u zeer dankbaar zijn, bent u dus overgegaan tot betaling waarmee u de order definitief heeft bevestigd.
In uitzonderlijke gevallen waarin de order nog niet is verwerkt en de bestelling geannuleerd dient te worden, dan willen wij altijd met u meedenken. In het geval van een creditering zal dat altijd minus €1 zijn omdat de betaling (en terugbetaling) verloopt via Mollie Payment. Dit bedrijf behandelt de transacties tussen de banken en brengt daarvoor kosten in rekening.
Als een pakket voor ontvangst wordt geweigerd of door een verkeerd opgegeven adres (huisnummer of postcode) naar ons retour komt, dan rekent DPD hiervoor een toeslag van €10 per pakket. Indien u de zending nogmaals verzonden wenst te hebben, dan wel afziet van de bestelling, dan zijn we genoodzaakt om deze € 10 additioneel in rekening te brengen, danwel te verrekenen.
Omdat wij altijd de herkomst van onze producten moeten kunnen aantonen en het hier consumptiegoederen betreft, kunnen wij de producten dus nooit retour nemen. Bij controle van de NVWA kunnen wij enorme boetes opgelegd krijgen als de administratie hiervan niet op orde is. Dus voor uw veiligheid houden wij ons strikt aan deze regelgeving zonder enige uitzondering.
Producten die wij aan u leveren zijn altijd vers af fabriek via onze distributeurs en NOOIT uit een 'buitenlands grijs circuit' of (herverpakte) restpartijen zoals bekende prijsstunters in Nederland (we noemen geen namen) dat standaard doen en ook kunt u dus NOOIT retourgoederen ontvangen die al eens eerder opgestuurd zijn geweest.
Heel simpel gaan wij dus voor topkwaliteit omdat wij het ondenkbaar vinden dat er snoep bij consumenten (kleine kinderen) terecht kan komen waarvan wij niet de herkomst weten. Goedkoop heeft een reden zeggen wij altijd en wij blijven daar ver van weg.
Tevens zou het Snoepdiscounter schaden als we oude partijen leveren aan onze (zakelijke) klanten, die deze zoetwaren op hun beurt weer uitdelen aan klanten en relaties. Als dit kwalitatief inferieure zoetwaren betreft dan staat onze klant ook voor joker bij zijn/haar klanten en dat zal ons (en u) dus nooit gebeuren. Snoepdiscounter staat voor transparantie en kwaliteit.
We vinden dat er geen enkele discussie kan bestaan over het (niet) retour nemen van een bestelling.
Heeft u niet de intentie om af te nemen dan moet u niet bestellen, zo eenvoudig is dat.
Indien een pakket retour komt doordat u een verkeerd adres heeft ingevoerd of het pakket niet tijdig heeft afgehaald bij een afhaalpunt, dan krijgen wij daarvoor €10 extra in rekening gebracht. Deze kosten zullen we noodgedwongen doorberekenen. Geweigerde pakketten zullen niet vergoed worden door ons.